במהלך תערוכת High-End Munich 2012 נסגר דיל תמוהה בין נציגי חברת ארקם לחברת ניופן אשר נציגיה ניצלו התמהמהות
של חברת קונקטור בתחילת העבודה על המותג בארץ.
רבים מהנוסעים לתערוכות אילו הם בעלי חברות/ נציגי יבואנים/ מנהלי
מותגים אשר נפגשים הן על מנת לחזק קשרים עסקיים והן על מנת לחפש רעיונות והן
להתעדכן על הקורה בתחום.
בתערוכת מינכן 2012 כחלק
מקשרי מסחר ושיתופי פעולה מוצרי חברת ARCAM הוצגו יחד עם מוצרי חברת הרמקולים
KEF ולכן נציגי 2 החברות שהו באותו חדר.
במהלך התערוכה נציג חברת ניופן אשר משווקת את מוצרי חברת קף בארץ גישש
והבין כי ישנה התמהמהות לגבי ארקם וכך נוצרה ההזדמנות לניופן למלא את החסר בעקבות
איבוד המותג DENON.
רק שלהבדיל ממוצרי דנון אשר חולשים על כל הרמות, מוצרי ארקם נמצאים
בחלק העליון של הסקאלה לעומת השאר ואילו חברת ניופן יותר פונה למאסה של השוק כך
שמלבד התמיהה על המהלך, גדולה עוד יותר העובדה כי מוצרי חברת ארקם אינם מתאימים
לקונספט שעליו עובדת חברת ניופן.
נקווה מאוד שהמהלך הזה יהיה מהלך חכם ונכון לכל הצדדים...