כמה שנגיד וניכתוב שאין לתת משקל לתערוכה בכדי לקבע עמדה, עדיין הרוב כן מקבל רושם ומייחס לתערוכות חשיבות ייתרה, ולכן כדאי מאוד למציגים לזכור זאת ולתת לכך כובד משקל בתצוגה אותה הם מעוניינים להעביר היות ולמרות הטעות -
תערוכות כן משאירות רושם וכן מקבעות עמדה.
נמשיך בסקירה בקומת החדרים בבית המלון שהייתה בה רוב התנועה.תערוכות כן משאירות רושם וכן מקבעות עמדה.
המשך הסקירה לתערוכת digitown חלק ג' החדרים בבית המלון בקומה ג'
כל החדרים בקומה במקור היו ריקים פרט למסך, שולחן, שידה גדולה, ספה ו 2 שידות קטנות. כל מה שהיה מעבר לכך בכל חדר היה תוספות של המציגים (שטיחים, תאורה, סטנדים, מעמדים ואקוסטיקה)
נתחיל לסקור מהקצה של מאסטרו אודיו {ביציאה מהמעליות ימינה עד הסוף} לכיוון הקצה השני היכן שהיו יורוטל וחוויה מוסיקאלית {ניים אודיו}.
תודה רבה לאלי כרמי על התמונות המרהיבות
אני שוב מדגיש כי הסקירה שלי היא דעתי האישית ועל התוצאה הכללית ועצם התצוגה הכוללת בכל חדר.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
תצוגת מאסטרו אודיו
Von Schweikert רמקולים
מקור טרנספורט cec
ממיר DAC - טדי פרדו
מונובלוקים מגברי כוח מונובלוקים- טדי פרדו
קדם מגברVAC משולב מנורות
אביזרים: אקוסטיקה, כבלי רמקולים, כבלי חיבור, סטנדים, טיפול בחשמל
החדר של עופר שחורי
פה לא ממש ישבתי היות ולא מזמן עבר ביני לבין עופר שחורי "חתול שחור"
אך כאשר הוא בא לשמוע אצל ערן מאודיופריק קפצתי לחדר שלו להתרשם.
בזמן הקצר ששהיתי בחדר לא שמתי לב למה חובר שם מבחינת האלקטרוניקה לרמקוליםאך התוצאה הייתה דינאמית ומאוזנת ו"חיה" {לטעמי שיפור עצום לעומת שנים עברו} הרמקולים מאוד תאמו את הסביבה והמוסיקה שנוגנה באותה העת.
לאחר יום ופרסומים ברשת הבנתי מה חובר באותה העת
הכל הגיוני בחלוקת התקציב במערכת פרט לקדם מגבר שהיה החלק היקר ביותר במערכת ועלותו לבד 50.000 ₪
Von Schweikert רמקולים
מקור טרנספורט cec
ממיר DAC - טדי פרדו
מונובלוקים מגברי כוח מונובלוקים- טדי פרדו
קדם מגברVAC משולב מנורות
אביזרים: אקוסטיקה, כבלי רמקולים, כבלי חיבור, סטנדים, טיפול בחשמל
החדר של עופר שחורי
פה לא ממש ישבתי היות ולא מזמן עבר ביני לבין עופר שחורי "חתול שחור"
אך כאשר הוא בא לשמוע אצל ערן מאודיופריק קפצתי לחדר שלו להתרשם.
בזמן הקצר ששהיתי בחדר לא שמתי לב למה חובר שם מבחינת האלקטרוניקה לרמקוליםאך התוצאה הייתה דינאמית ומאוזנת ו"חיה" {לטעמי שיפור עצום לעומת שנים עברו} הרמקולים מאוד תאמו את הסביבה והמוסיקה שנוגנה באותה העת.
לאחר יום ופרסומים ברשת הבנתי מה חובר באותה העת
הכל הגיוני בחלוקת התקציב במערכת פרט לקדם מגבר שהיה החלק היקר ביותר במערכת ועלותו לבד 50.000 ₪
פה לא ממש ישבתי היות ולא מזמן עבר ביני לבין עופר שחורי "חתול שחור"
אך כאשר הוא בא לשמוע אצל ערן מאודיופריק קפצתי לחדר שלו להתרשם.
בזמן הקצר ששהיתי בחדר לא שמתי לב למה חובר שם מבחינת האלקטרוניקה לרמקוליםאך התוצאה הייתה דינאמית ומאוזנת ו"חיה" {לטעמי שיפור עצום לעומת שנים עברו} הרמקולים מאוד תאמו את הסביבה והמוסיקה שנוגנה באותה העת.
לאחר יום ופרסומים ברשת הבנתי מה חובר באותה העת
הכל הגיוני בחלוקת התקציב במערכת פרט לקדם מגבר שהיה החלק היקר ביותר במערכת ועלותו לבד 50.000 ₪
להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת: כ 130.000 ₪
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
תצוגת חברת Morel
מאחורי הגברת השמנה של Morel הושקעו כ 200.000 ₪ וכ 150 ק"ג של ציוד!!!
סט הזוי שכלל מונו בלוקים מפלצתיים של Mcintosh כל אחד 1.200W {מעל 50 ק"ג ליחידה} מחוברים לקדם מגבר של החברה
ונגן SACD של מרנס + כבלי רמקולים Nordost - Valhalla Reference
לטעמי, התוצאה הייתה משמימה עד כדי ביזיון, מוות קליני, יובש, אנמיות ממש עצוב מאוד שכך הכל הוצג.
עדיפה הייתה תצוגה סטאטית ולא פעילה, היא הייתה משאירה הילת ערפל וסקרנות על המוצרים...
חבל, חבל, ושוב חבל שזו התצוגה שהוצגה, אני בספק שמישהו שמבין בסאונד עשה איזון לסט לפני שהוצג.
להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת: כ 300.000 ₪
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
תצוגת AUDIO ORAC
החדר של לוני
מקור ראשון: מחשב נייד מקינטוש עם התוכנה Amarra
ממיר דיגיטל לאנלוג: Resolution Audio Cantata
הגברה: מגברי כוח מונו בלוקים SAC concept
קדם מגבר: חברת NAT Audio דגם PLASMA R דואל מונו מנורות מלא פול בלאנס
מקור שני: קומפקט דיסק: MHZF דגם CD 99 משולב מנורות
כבלים: Audio-nova
רמקולים: Neat Acoustics דגם ULTIMATUM MFS
בחדר חוברו רמקולים מדפיים של חברת Neat האנגלית מחוברים במונו בלוקים טרנזיסטורים של SAC
ולקדם מגבר מנורתי פול בלאנס של NAT וקומפקט מפלצתי במראה של MHZF
הרמקולים בהתחלה הוציאו באס לא הגיוני שעלה והעפיל על הכל וכנראה שציוד היה צריך להתחמם הרבה בכדי שאילו יירגעו
{אחה"צ הדבר נרגע במעט לאחר שהגבהנו את האקוסטיקה מאחורי הרמקולים}
בגדול הסאונד היה טוב, עם במה מאוד גדולה יחסית לגודל הרמקולים ובכלל סאונד מאוד גדול, צליל ברור ומוגדר במיד הייו בייחוד, לדעתי בסוף היום עם הפטיפון הסאונד היה מעולה!
אני חושב שבתצוגה שהייתה היה אפשר להגיע לתוצאה טובה יותר אם היה לא היו משלבים ציודי מנורה כל שהם.
להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת: כ 130.000 ₪ - את ציודי החברה ניתן לרכוש דרך Av1
בחדר הועברה מצגת על תוכנת Amarra שהעביר חברי אייל ווינדלר
אייל {הבחור שעומד} איש מחשבים, נציג תוכנת המוסיקה Amarra בארץ
העביר מצגת מאלפת על התוכנה בשעה 6 בערב {יום ב'}
בקצרה: אייל למעלה משנתיים חיפש מקור דיגיטאלי שיהיה נוח יותר מקומפקט אבל שיהיה עדיין איכותי לפחות כמו קומפקט {אם לא יותר}
המגמה העולמית היא באמת מעבר למחשב כמקור אך עדיין התחום בחבלי לידה קשים מבחינת איכויות ויכולות מוזיקאליות
היות ואייל לא הסתפק בתוצאה "רגילה" הוא חיפש למעלה משנתיים וחקר אפשרויות שונות של מחשבים ותוכנות בכדי להגיע לתוצאה מאוד גבוהה ובכך מצא כי במחשבי מקינטוש אשר מריצים את התוכנה Amarra בוורסיה הבינונית ומעלה שלה ומשולבים בממיר {DAC} חיצוני ניתן להגיע לתוצאות מדהימות ביותר {לעומת אותה ההשקעה בקומפקט} בזמן המצגת, החדר הקטן היה עמוס באנשים שרובם עמדו כשעה ושתו את דבריו בצמה.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
תצוגת אודיו פידלטי - החדר של אייל פור
רמקולים: DEVORE FIDELITY דגם GIBBON 9
הגברה: ASR {מגבר אינטגריטד מחולק ל 3 חלקים}
מקור פטיפון {אני חושב פרוג'קט לא ידוע לי הדגם ועל הזרוע והראש}
קדם מגבר לפטיפון: EAR 88PB
את אייל פור אני מעריך מאוד על דבר אחד, עקביות!
איני אוהב את פילוסופית הסאונד שלו אך ייאמר לזכותו שרואים מקצועיות ושומעים אג'נדה שבכל פעם מחדש ובכל שילוב הוא יודע לחזור על התוצאה שהוא אוהב ומאמין בה, פעם אחר פעם ועל כך מגיע לו כל הכבוד.
תוצאת הסאונד בחדר הייתה נכונה ומדוייקת ובכל דבר היה במקומו כמעט ללא בעיות תהודה {היו גם מוצרי אקוסטיקה}
לטעמי האישי היה חסר לי ריגוש והפרזנטציה הייתה צרה ונמוכה, כל אחד וטעמו האישי.
להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת: כ 150.000 ₪
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
תצוגת חברת סטריאוטיפ
מקור: מחשב מקינטוש מחובר ל Arcam Solo rDac עולה 2250 ש"ח
מגבר אינטגריטד: ARCAM דגם A38 עולה 10.500 ש"ח
רמקולים: Audiovector דגם ki 3 Signature עולים 13.500 ש"ח
כבלי רמקולים: Kimber Kable 8TC
כבלי חיבור Kimber Kable
עם אג'נדה יציבה ומקובעת ושומעים את פילוסופית הסאונד שלו ומה הוא אוהב ויודע להוציא זאת בכל פעם מחדש
סאונד פאנצ'י, אנגלי טיפוסי עם במה יפה ומאווררת בעלת הפרדה גבוהה, חלק עליון מוגדר ואוורירי מעט מובלט {אנגלי}
הבאס היה מעט בומבסטי בגלל מגבלות האקוסטיקה והפרקט הרופף שתרם רבות לניפוח וההדהוד
אהבתי את החדר שהיה מעוצב ונקי {אפי אף השקיע בכך}
ועוד שהוצג סאונד עם תוצאה טובה בעלות נמוכה
להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת: כ 30.000 ₪ - את ציודי החברה ניתן לרכוש דרך Av1
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
אין להבין מהסקירה שלי הבעת עמדה על מוצר כל שהוא בין אם ההתרשמות הייתה חיובית או שלילית
היות וזו מבוססת על דבר חד פעמי שהתרחש בתנאים ספציפיים,
ראוי ונכון מאוד למי שמעוניין במוצר כל שהוא שיבחן כל דבר לגופו ובהתאמה נכונה
המשך יבוא...