יום רביעי, 2 במרץ 2011

כמה תענוג יש במכתב תודה

אמש קיבלנו מכתב תודה מלקוח שלנו ופרסמנו אותו באתר Av1 בעמוד ממליצים על Av1
הנה הוא לפניכם

המלצה חמה !!!
לכל מי שמחפש מקצוענות ואמינות Av1  - זה המקום.

Av1  בכלל ושמעון בפרט, נתנו לי שירות מקצועי ברמה גבוהה, שלא הכרתי קודם באף תחום.
בצורה מקצועית ואדיבה ועם הרבה סבלנות שמעון עזר לי להתאים רכיבים למערכת.

שמעון לא ניסה לדחוף לי מוצרים, אלא ובעיקר להתאים לי את המוצר הנכון ביותר הן ברמת התקציב והן מבחינת ההתאמה,
הוא לקח בחשבון את שאר הרכיבים שלי במערכת, את גודל החדר, הטעם האישי שלי (שזה כשלעצמו מדהים, איך הוא הצליח לזהות ולהבין אותי), וליווה אותי עד שמצאתי את שחפצה נפשי.

אכן לאחר התהליך שעברנו יחד, אני נמצא כיום עם סט שאני מאוד, מאוד אוהב.
אני כבר לא מתעסק בהחלפות ושדרוגים, אני פשוט נהנה ממה שיש לי.

עוד דבר ששמתי לב אליו זה ששמעון מאוד אמין וזהיר בכספם של אחרים, וזו הזדמנות שלי להביע תודה על היחס והשירות יוצאי הדופן ובעיקר על התוצאה יוצאת הדופן.

עמוס אגיב, גבעת שמואל.